LiveZilla Live Help
نحوه اتصال WHMCS به پنل نمایندگی دامنه

 

با توجه به امکانات ارایه شده، امکان اتصال WHMCS به نمایندگی دامنه جهت ثبت خودکار دامنه ها و مدیریت آنها از طریق کاربران شما در WHMCS وجود دارد.

بدین منظور لازم است مراحل زیر را با دقت و به ترتیب انجام دهید:

1) به WHMCS وارد شوید و به قسمت Setup >> Domain Registrars بروید:

- در این قسمت ماژول ResellerClub را انتخاب بفرمایید و در صفحه جدید *ResellerID و Password اکانت نمایندگی خود را وارد نمایید.

- در صورتی که قصد تست سیستم پیش از نهایی سازی تغییرات دارید، گزینه Test Mode را انتخاب و در غیر اینصورت آنرا غیر فعال نمایید.

- به قسمت Other Settings بروید و از بخش Default Nameserversحداکثر تا چهار DNS دلخواه خود جهت اعمال بر روی دامنه هایی که به ثبت میرسند وارد نمایید (البته در زمان سفارش توسط کاربر قابل تغییر خواهد بود)

همچنین در قسمت Default Billing/Admin/Tech Contact Details شما میتوانید با انتخاب گزینه "Tick this box to use the clients details for the Billing/Admin/Tech contact details" از مشخصات کاربر برای مشخصات Whois دامنه استفاده فرمایید یا با غیر فعال کردن این گزینه و ورود اطلاعات در فیلد های موجود، اطلاعات Whois دامنه های ثبت شده را از پیش مشخص کنید.

*بمنظور دریافت Reseller ID لازم است به اکانت نمایندگی دامنه خود وارد شوید و از طریق منوی Settings >> Personal Information >> Primary Profile آنرا مشاهده نمایید.

2) به WHMCS وارد شوید و به قسمت Setup >> Domain Pricing بروید. در این بخش پسوند دامنه دلخواه را اضافه فرمایید و از بخش Auto Registration در مقابل هر پسوند دلخواه،ResellerClub را انتخاب کنید و سایر تنظیمات و قیمت های دامنه را انجام دهید.

3) به پنل نمایندگی دامنه خود وارد شوید و به قسمت Settings >> API بروید. در این قسمت لازم است نسبت به وارد نمودن IP های سروری که WHMCS شما بر روی آن قرار دارد اقدام فرمایید. در واقع بدین شکل شما دسترسی سرور مربوطه را به اکانت نمایندگی خود جهت ثبت دامنه مجاز می شمارید.

تبریک میگوییم، هم اینک میتوانید از سیستم ثبت خودکار WHMCS استفاده فرمایید.

 

نکات قابل توجه:

- اطلاعات تماس: اطلاعات شخصی (از جمله: نام، نام خانوادگی، نام شرکت و...) در هنگام ثبت نام کاربر در سامانه WHMCS شما باید به صورت فینگلیش وارد شود و قسمت آدرس نباید بیشتر از 64 کاراکتر داشته باشد.

- کد پستی: در هنگام ثبت نام کاربر در سامانه WHMCS شما، کد پستی نباید شامل علامت جدا کننده "-" باشد. به عنوان مثال کد پستی باید به صورت 1234567890 بع جای فرم اشتباه 67890-12345 وارد گردد.

 



آیا این پاسخ به شما کمک کرد?

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها

پرینت این مقاله پرینت این مقاله

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به آذین وب دیزاین می باشد.