LiveZilla Live Help
شرایط و قوانین خدمات آذین وب دیزاین

شرایط خدمات و قوانین طراحی سایت آذین وب دیزاین


در سفارشاتی که انجام می گیرد، تعهدات متقابلی در هر پروژه مطرح می گردد که مشتریان و آذین وب دیزاین، نسبت به آن متعهد می شوند. که در این صفحه به طور عمومی معرفی می شوند:


تامین محتوای وب سایت طراحی شده به عهده ی مشتری است .


در سفارشات طراحی سایت، آموزش دادن کار با قسمت های مختلف وب سایت به مشتری ، به عهده ی آذین وب دیزاین می باشد.


پس از تحویل اولیه ی سفارشات به مشتریان، مشتری می بایستی قسمت های مختلف وب سایت را بررسی کرده و لیستی از ایرادات احتمالی مشاهده شده را از طریق صفحه ی پشتیبانی و در قالب یک مرتبه به آذین وب دیزاین ارائه کند.


در صورتی که مشتریان گرامی هرگونه عیب و نقصی را در وب سایت خود مشاهده کنند، می بایستی آن را به آذین وب دیزاین گزارش داده و از طریق صفحه ی پشتیبانی، درخواست خود را مطرح نمایند. سپس آذین وب دیزاین موظف است تا طبق تعهداتی که ارائه داده است، در اسرع وقت نسبت به پشتیبانی اقدام نماید.


پس از تحویل نهایی وب سایت هرگونه تغییری که توسط مشتری ارائه می شود نیازمند هزینه است.


مطابق با عرف حرفه ی طراحی سایت و همه سایت های موجود در اینترنت ، نام و لینک متنی آذین وب دیزاین، در پایین پروژه های انجام شده درج می گردد، در صورتی که شما مشتری گرامی تمایلی به درج لینک ندارید، نیاز است تا هزینه ای را به عنوان حقوق مولف که توسط آذین وب دیزاین براورد میشود پرداخت نمایید تا لینک مورد نظر حذف شود.


سایت های طراحی شده توسط آذین وب دیزاین تنها برای استفاده در 1 سایت هست و مشتری حق واگذاری سورس سایت به غیر و یا استفاده به عنوان سایتی دیگر را ندارد. در صورت انجام این کار مشتری موظف به پرداخت هزینه سایت مطابق با هزینه روز که توسط آذین وب دیزاین براورد میشود می باشد. درصورت عدم پرداخت این حق به آذین وب دیزاین داده میشود که سایت اولیه را نیز مسدود نماید.


آذین وب دیزاین پس از دریافت نیازهای مشتریان، قیمت انجام سفارش را خدمت آن ها اعلام می دارد. لذا در صورتی که بعد از آن مشتریان در لیست نیازهای خود تغییری را ایجاد کنند، آذین وب دیزاین ممکن است بعد از بررسی ای که انجام می دهد، قیمت جدیدی را به مشتری اعلام کند.

مشتری مجاز به واگذاری سایت به غیر در طول زمان طراحی وبسایت نمیباشد و در صورت واگذاری تمامی هزینه های طراحی سایت از مشتری اخذ میگردد و مسئولیتی برای پشتیبانی متوجه آذین وب دیزاین نخواهد بود.


آموزش گذاشتن مطالب در وب سایت توسط آذین وب دیزاین ارائه میشود تا مشتری بتواند به راحتی مطالب مورد نظر خود را در سایت بگذارد و کار با سیستم را کاملا یاد بگیرد. درصورتیکه مشتری کار گذاشتن مطالب را به آذین وب دیزاین واگذار کند هزینه ی مجزایی اخذ خواهد شد و درصورت عدم پرداخت هزینه توسط مشتری آذین وب دیزاین میتواند سایت مورد نظر را به دلیل بدهی با هر روشی مسدود نماید.


مسئولیت تمام مطالبی که مشتری در سایت خود میگذارد و یا مطالبی که اعلام میکند که آذین وب دیزاین در سایت بگذارد برعهده ی خود مشتری هست و آذین وب دیزاین هیچگونه مسئولیتی در قبال مطالب وب سایت مشتری ندارد و درصورت اعلام مراجع ذیصلاح کشور مبنی بر حذف مطلبی ,  آذین وب دیزاین در صورت دسترسی داشتن به وب سایت مورد نظر میتواند مطالب مربوطه را پاک کند و با سایت را مسدود نماید . درصورت دسترسی نداشتن نیز هیچگونه مسئولیتی متوجه آذین وب دیزاین نخواهد بود و مسئولیت همه ی مطالب برعهده ی مشتری هست.


مشتری متعهد میگردد که تمامی مسئولیت حقیقی و حقوقی دامنه های ثبت شده و سرویس میزبانی وب سفارشات  خود را بر عهده گیرد و در تمامی مراکز حقوقی نسبت به پاسخگویی فعالیت های غیر قانونی آن حاضر شود  و آذین وب دیزاین هیچگونه مسئولیتی در قبال فعالیت های غیرقانونی نخواهد داشت.


تمامی مشتریان موظف به رعایت همه ی قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران می باشند و مشتریان موظف هستند قوانین موجود در کشور را مطالعه کنند و بدانند و آذین وب دیزاین این حق را دارد که در صورت تخلف دسترسی کاربر مربوطه از سایت خودش را حذف کند و همه ی عواقب مربوط به تخلف متوجه مشتری خواهد بود و آذین وب دیزاین هیچگونه مسئولیتی در اینباره نخواهد داشت.

وظیفه بک اپ گیری و پشتیبان گیری از اطلاعات سایت به عهده ی مشتری می باشد و آذین وب دیزاین مسئولیتی در قبال پاک شدن اطلاعات هاست و یا پشتیبان گیری از اطلاعات ندارد. مشتری موظف است در بازه های زمانی مختلف اقدام به بک اپ گیری از اطلاعاتش نماید و آذین وب دیزاین هیچگونه مسئولیتی را در اینباره عهده دار نخواهد بود.


حل اختلاف


درصورت بروز هرگونه اختلاف ناشی از اجرای قرارداد هیئت حل اختلاف ، مرکب از نماینده فروشنده ، نماینده خریدار و مرضی الطرفین، اختلاف بوجود آمده را بررسی و نسبت به حل و فصل آن اقدام می نمایند .

درصورت عدم حصول توافق ظرف مدت یکماه ، موضوع به مراجع ذیصلاح قانونی ارجاع می گردد.

 

دیرکرد

در صورت عدم پرداخت صورتحساب در تاریخ سررسید صورتحساب مشتری موظف هست جزیمه تاخیر معادل 20 درصد هزینه سایت را بپردازد. در صورت عدم پرداخت مبلغ سایت + جزیمه دیرکرد آذین وب دیزاین میتواند برای جبران هزینه مورد نظر اقدام به فروش دامنه و فروش هاست و فروش سایت بپردازد.

 

موارد فسخ قرارداد

در صورت عدم پرداخت صورتحساب های اعلام شده  توسط مشتری در زمان های قانونی اعلام شده و یا تاخیر بیشتر از 10 روز در پرداخت صورت حساب ها  آذین وب دیزاین می تواند به صورت یکطرفه قرارداد مشتری را منفسخ کند و هزینه ضرر و زیان ناشی از انفساخ قرارداد را که برابر 40 تا 80 درصد هزینه طراحی سایت میباشد را براورد کرده و اخذ نماید و مشتری موظف به پرداخت ضرر و زیان مربوطه میباشد.

در صورتی که آذین وب دیزاین مواردی که در شروع کار طراحی سایت توسط مشتری به صورت مکتوب در قسمت پشتیبانی ارائه میشود را نتواند اجرا کند . مشتری می تواند قرارداد را فسخ کند .

فعالیتهای غیر مجاز خریدار

تخطی از هر یک از شرایط درج شده در قوانین موجب تعلیق سرویس و منفسخ شدن سفارش مشتری می شود. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران یا کشور محل قرارگیری سرورها خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد.

آذین وب دیزاین هیچگونه وجهی به خریدار متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه های دیگر پرداخت نخواهد نمود.


پذیرش قوانین

با عضویت در سایت آذین وب دیزاین، مشتری قوانین شرکت را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از مشتری وجود ندارد. و مشتری موظف به رعایت همه ی قوانین اعلام شده می باشد. و عواقب هرگونه تخلف از قوانین برعهده ی مشتری می باشد.

شرایط و خدمات در هر زمان میتوانند به روز گردانی شوند و در قسمت زیرین شرایط خدمات ما قوانین با تاریخ به روز میشوند و مشتریان موظف هستند ماهی یک بار قوانین مربوطه را مطالعه و در صورت نارضایتی از قوانین موجود درخواست حذف اکانت کاربری اشان از سایت را بدهند.

در صورتیکه اکانت کاربری مشتری حذف هم شود , مشتری نمیتواند قوانین قبلی را نادیده بگیرد و موظف به اجرای قوانین قبلی است و مسئولیت نادیده گرفتن قوانین قبلی بر عهده ی مشتری است.


حوادث غیرقابل پیش بینی

آذین وب دیزاین هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با مشکلات حقوقی و غیر حقوقی دامنه و یا دامنه ها ، قطعی ارتباط اینترنت جهانی و یا داخلی ، مشکلات سراسری در اینترنت جهانی و یا داخلی ، حملات و خرابکاری ها و هک ، مشکلات فنی ایجاد شده به واسطه اشتباه و یا ضعف عملکرد کاربر و به طور کل هر گونه اختلال ایجاد شده به واسطه شخص کاربر ، موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای قانونی، دولتی ، حکومتی و بین المللی و مسائل حقوقی خارجی مانند تحریم ها ، مسائل حقوقی داخلی مانند محدودیت ها و دستورات و بخشنامه های دولتی را به عهده نمی گیرد و تا زمان رفع مشکل، آذین وب دیزاین هیچگونه تعهدی نخواهد داشت و در این موارد هیچگونه وجهی به کاربران تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود.

 

 

 





آیا این پاسخ به شما کمک کرد?

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها

پرینت این مقاله پرینت این مقاله

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به آذین وب دیزاین می باشد.