LiveZilla Live Help
ایده های خوب برای چند دستاورد مثبت در وب سایت شما

 

صاحبان وب سایت از گذشته تا به حال به دلیل فروش محصولات یا ارائه خدمات‌شان همیشه به دنبال بالا بردن بازدیدکنندگان و بهینه سازی وب سایت‌شان بوده اند. اما نکته ای که باید به آن توجه نمود اینست که فقط بازدید بازدیدکنندگان از وب سایت شما کافی نیست بلکه نگاه داشتن آنها و هدایت کردن آنها به سمت اهداف شما تا رسیدن به هدف موضوع اصلی این امر می باشد.

تجربه ثابت نموده که وب سایت هایی که تمام اصول طراحی وب سایت و استانداردهای وب را رعایت می نمایند به اهداف خود رسیده و بازدیدکنندگان مورد نظرشان را جدب می نمایند.

انتخاب نام دامنه مناسب

بیایید یک مثال بزنیم. فرض کنید شما وارد یک وب سایت خبری می‌شوید در ابتدا آدرس وب سایت را وارد نوار آدرس می‌‌نمایید. حال اگر اسم وب سایت اسم مناسب،‌ کوتاه و مرتبط با موضوع وب سایت باشد باعث می‌شود که شما آن نام را به خاطر بسپارید. برای مثال وب سایت خبری تابناک (tabnak.com) از شش کاراکتر تشکلیل شده است که از نظر تعداد کاراکتر ایده آل می‌باشد و معنی آن هم با وب سایت خبری همخوانی لازم را دارد.

همیشه در انتخاب نام وب سایتتان دقت نموده و زمان کافی برای انتخاب نام  دامنه وب سایتتان اختصاص دهید.

طراحی وب سایت مناسب

بعد از اینکه کاربر وارد وب سایت شما می‌شود اولین موردی که نظر وی را جلب می‌کند ظاهر وب سایت شما می‌باشد. طرح و قالب بندی شما باید که با فعالیت شما مرتبط باشد و به کاربر احساسی موازی با اهداف شما بدهد. در اینجا می توان گفت که همیشه داشتن یک وب سایت با رنگ ها و گرافیک بالا باعث موفق شدن شما در تجارتتان نمی‌شود بلکه ظرافت طراحی و طرحی همخوان با موضوع، یکپارچگی طراحی صفحات، منظم و تمیز بودن صفحه بندی سایت، استفاده از فونت های مناسب باعث جذب و ماندن کاربر در وب سایت شما خواهد شد.

قرارگیری درست المان های وب سایت

پس از اینکه کاربر لحظایی در وب سایت شما قرار گرفت و از ظاهر وب سایت شما از رضایتمند گشت،‌ حال به دنبال مطلب مورد نظر  خود می گردد. در صورتی که بخش ها و المانهای مختلف سر جای خود قرار گرفته باشند و سریعا و به راحتی در اختیار کاربر قرار گیرد از اصولی بودن وب سایت و تجارت شما با خبر گشته و اعتماد بیشتری به شما خواهد داشت.

برخورداری وب سایت از محتوای مناسب

حال کاربر به محتوا یا محصولی که به دنبال آن بوده رسیده است و در صورتی که پس از مشاهده این محتوا به رضایت معقولی برسد شما به هدف خود رسیده اید. تهیه محتوا مسله بسیار مهمی در تجارت و طراحی وب سایت شما می باشد. پس بسیار در تهیه آن دقت کنید و حوصله به خرج دهید و یا تهیه آن را به یک شرکت طراحی سایت متخصص در این رابطه بسپارید.

یک وب سایت موفق باید در دسترس باشد

در صورتی که تمام موارد بالا را رعایت کنید ولی وب سایت شما در دسترس نباشد در نتیجه بازدید کننده هم نخواهد داشت و وضعیت موفقیت وب سایت شما تغییر چندانی نمی کند.  برای افزایش بازدیدکنندگان وب سایتتان لازم می باشد که در صفحات اول گوگل حضور پیدا کنید و یا وب سایت های دیگری به سایت شما لینک بدهند و یا می توانید که یک شرکت متخصص در این راستا جهت بهینه سازی و سئو وبسایت‌ تان انتخاب نمایید.

 



آیا این پاسخ به شما کمک کرد?

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها

پرینت این مقاله پرینت این مقاله

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به آذین وب دیزاین می باشد.